Avkopplande dag

Natti natti på er!
 
Haft en väldigt lugn dag idag. Jag har för det mesta bara suttit/legat framför tv och gjort smycken eller så löst korsord. Fick även en liten vilopaus innan mamma ringde och väckte mig. Men som tur gicck samtalet relativt fort och jag kunde snabbt bädda ner mig igen men lyckades inte somna om.
 
Har inte ens behövt laga mat idag utan det gjorde min underbara lillebror. Vilket jag tyckte var skönt för hatar att behöva använda kniv, då det tar så mycket på min energi. Ska göra mig klar för natten nu men först måste jag ta alla mina jävla mediciner. kramiz<3
 
Det nya armbadet:


Kommentarer
Maddiie

Fint armband. Hoppas du får en fin söndag :)

2012-08-19 @ 10:41:08
URL: http://maddiie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0