Wiii ÄNTLIGEN reser jag igen=)

Godmorgon!
 
Just nu håller jag på att packa det allra sista inför resan hem till min älskade skatt i Gbg. Synd bara att jag reser själv. Hade behövt väskhjälp, så jag kunde haft kryckorna med mig. 
 
Då jag för tillfälligt har dålig balans pga Yrseln och syndimman. Men jag får försöka överleva utan dom. I värsta fall får jag la ta mig till någon VC och försöka få låna några medans jag är i Gbg. Måste göra mig klar nu. Kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Skakar, Ont i huvudet, nacke, axlar, mage, rygg. Yrsel som faan och Syndimma.
 


Kommentarer
Liborius

roligt med göteborg:) ska du på gbg kalaset något?:)

Svar: hehe:) Vet inte än, beror på om jag orkar gå. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-08-14 @ 16:37:47
URL: http://liborius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0