Dagens schema

Heej!
 
Idag står det shopping och bakning på schemat.
 
Jag behöver hitta nått fint till jul och sen måste jag köpte lite saker till smycketillverkningen då jag har en tös somockså vill pärla. Hoppas bara det går bra under bussresan, är lite rädd för busschafförer efter de som hände men det ska nog lösa sig.
 
Ikväll blir det bakning för hela slanten. Farmor kommer hit för att baka med wiirah men jag kommer nog mest kolla på då det blir trångt i köket annars. Kramiz<3
 
Kroppstatus idag: ONT I nacke,axlar, ben. slem i halsen. Trötter.
 
Bild tagen från bakningen i söndags:
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maddiie

Hoppas shoppingen går bra och att du/ni får en fin dag :)

Svar: Tack=) Hoppas du också får en fin dag. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-12-12 @ 11:53:14
URL: http://maddiie.blogg.se
Michelle

Hej! Ville superfinl blogg du har här!

Kramkram

2012-12-12 @ 18:40:50
URL: http://oohana.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0