Hastigt Bakslag

Hej på er!
 
Mår inte så jätte bra efter shoppingturen, blev plötsligt yr (svimfärdig) inne i en av butikerna, rättare sagt allt svartna för ögonen så fick hålla mig i en av klädhyllorna för att inte falla ner. Som tur höll anfallet bara på en kort stund denna gången. Så när det väl hade slutat kunde jag gå vidare med hjälp av barnvagnen som gav mig stöd för att jag inte skulle ramla.
 
Tycker det är jätte läskigt när detta sker. Anfallen tar ju även mycket energi från mig så hela kvällen är förstörd och morgon dagen lär få gå åt till att vila upp mig. Vill kunna göra saker utan att bli dålig efteråt. kramiz<3
 
Kroppstatus ikväll: ONT I huvudet,ögonen, nacke, axlar, ben. Extrem Yrsel, syndimma. Tungandad, Trötter.
 
Tyst, mörk rum gäller för mig nu:
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0