Kämpar på...

Godkväll!
 
Vill bli "frisk" nu men verkar som infektionen kommer hålla i sig ett tag till. Hoppas dock att jag kommer kunna ta mig till sjukhuset på Fredag så jag får min injektion, jag behöver verkligen den nu för att jag ska orka hålla mig uppe (Vid liv). Vill ju inte sova bort hela livet. Ska försöka minska smärtorna med värme nu, kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Envis infektion som slår ut min kropp ännu mer än normalt. Smärtor från topp till tå, Trött, syndimma och illamående.
 
Längtar ut i de fria:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
SANDRATORN.SE

Hej! Hoppas att du har haft en härlig jul! :) Nu är en ny vinnare utav veckans blogg uppe inne hos mig. Kika förbi och se om det var du som vann - i annat fall så kan du anmäla dig till nästa omgång direkt! :) Stor kram!

2012-12-26 @ 22:29:48
URL: http://sandratorn.se
Sarah

har du bloglovin'? i så fall vill du göra ett byte - att vi följer varandra? :)

2012-12-26 @ 23:06:52
URL: http://imperceptible.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0