pirrar i magen!

hej hej!
 
Usch va nervös jag är inför läkarbesöket imorgon. Mest orolig för att det inte kommer gå bra utan dom kommer skicka hem mig utan att ha hjälp mig med mina besvär. Vården är ju lite som den är....
 
Ännu en sömnlös natt väntar men jag måste ändå försöka få lite sömn för att orka med morgondagen. Vill ju inte behöva avboka besöket bara för kroppen inte orkar ta sig upp ur sängen. Må morgondagen gå bra så jag orkar kämpa vidare. kramiz<3
 
Saknar min lilla mysfia<3:
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
JW♥

Imorgon kommer det där trollet te dig :D ♥ Ska försöka skicka med byxorna som ska bytas storlek på :) Puss

Svar: hehe ja hörde de.... vad skulle vi ta för storlek? 92 eller 98? fanns inte så många kvar av dom byxorna:(
♥JèÑnIèY♥

2012-12-18 @ 22:32:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0