Ryggen paja

Hej!
 
Sträckte ryggen inne på Bibloteket förut så blev liggandes i barnhörnan innan jag och Wiirah kunde bege hos hemåt. Väl hemma fick jag hjälpt att få av mig skor och kläder för att kunna bädda ner mig i sängen för att sova en stund.
 
Jag har fortfarande väldigt ont men nu kan jag iallfall röra mig lite men jag antar att smärtan kommer hålla i sig nu ett par dagar. Så alla aktiviteter som skulle gjorts är inställda. Typiskt att det skulle ske nu när Wiirah är här. Kramiz<3
 
En liten glädje
paketet jag väntat på kom idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Christina

Hoppas du blir bättre i ryggen. Hatar när man sträcker den och behöver hjälp med det mesta. Så kul med paket :)

Svar: Ja det får vi hoppas=) Man blir nästan lite galen... kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-12-10 @ 19:36:36
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0