tips på semestermål?

Tjo på er!!

Jag hoppas ni fick bättre sömn inatt än vad jag fick. själv fick sova ca 1 timme sammarlagd, övrig tid gick åt till att hitta rätt sovläge för att slippa känna smärtan men som sagt jag lyckades inget bra med det. Har mer ont idag än igår och inga mediciner vill inte riktigt hjälpa. så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Kanske boka tid för massage, gå på spa eller varför inte ta semester kanske??! Jag ska iallfall försöka fixa pass nästa vecka. Då pappa tjötar så på mig. Vem vet han kanske har nått lurt på gång, Det har han ju haft förr=)

Vilket är erat favorit semestermål?



Kommentarer
Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:)

Följas via bloglovin?:)

Kram!

2012-02-02 @ 14:59:41
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Carmela

Älskar att resa! Frankrike och Norge tycker jag är jätte fina länder..



Fin blogg, förresten!! :DD

2012-02-02 @ 15:49:18
URL: http://carmelak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0