Funderar ut plan B

Hej!

Nu sitter jag och funderar på en plan B. Jag var ju så nära mitt mål. Men så hände det som inte fick. Min läkare här på hemma plan har slutat. så nu står jag utan någon läkare. Vilket innebär att jag är utan mediciner nästa månad. Jag har varken lust eller ork till att försöka skapa förtroende för en ny läkare som jag ändå bara lär få ha ca 3-4 månader innan han/hon också slutar. Det är ju så det fungerar inom vården. VARFÖR hände detta just nu, när jag mår som sämst??!!... Hur mycket ska jag orka egentligen? Kramiz<3






Kommentarer
W I L M A

Hejsan! Jättefin blogg, kramar Wilma!

2012-02-08 @ 18:53:42
URL: http://wilmaastyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0