dörrFörsäljare? nejtack!

hej=)

Försökte vila enstund förut men det gick ju sådär då nån jävla "comhem" försäljare ringde på dörren och sen stod o prata med min mamma i över 20 min precis som dom känt varandra i flera år. obehagligt men mamma sa att han var i min ålder Det är andra gången dom är här och frågar om våran tv,data,tel. 

Och min lärare har inte heller hört av sig. så han saknar mig la inte idag. Lika bra de då jag ändå inte lust att prata med han, när han ändå inte accepterar min sjukdom. Nu ska jag kolla recept, då jag har lust att baka=)
Kramiz<3



Kommentarer
FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

Tack vad gullig du är!! Alltid kul att höra kram

2012-02-02 @ 19:31:49
URL: http://www.fantasydining.com
ullie

ja jobbigt när de ringer på dörren hade två från något bluffbolag om säkerhet o brand . ringde polisen



men tack .. den e tagen i ett skyltfönster ihhi tyckte det va fint men lite fusk e det allt :)

2012-02-02 @ 21:21:31
URL: http://weberskold.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0