Pinsamt!

Tjoo=)

Tog dubbel dos smärtstillande innan jag gick iväg till sjukhus för att orka stå ut med all smärta jag har. Väl i väntrummet börja jag känna mig VÄLDIGT sömnig och helt plötsligt somna jag till. Jag sov kanske ca 15-20 min, Innan jag blev väckt av att nån smäller igen en dörr. Öppnar ögonen försiktigt och det första jag möts är blickar från andra patienter i väntrummet. Pinsamt som faan. Men men inte lätt att vara sjuk och samtidigt få dålig sömn. Men tummen upp för dubbeldosen, men tror inte det är så bra i längden. kramiz<3

Det bästa som finns är att ha ett barn i famnen<3 Lilla Ez<3



Kommentarer
JW

Så fin syster och fin son jag har!♥

2012-02-13 @ 18:25:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0