Tog mig igenom

Hej på dej!

Natten var sjukt jobbig, kan inte ens fatta att jag tog mig igenom den utan att fälla en enda tår. Nu tänker du säkert "men är inte det självklart." neej! För mig och många andra ME-drabbade är varje natt en utmaning dels att kunna somna men sen att sova utan att vakna flera gånger. Jag tror vi skippar hur ont jag har idag och hur mkt jag skulle behöva en rullstol. Kramiz<3

En gång i tiden var jag långdistanslöpare,
nu orkar jag knappt gå runt i lägenheten, utan att bli andfådd



Kommentarer
LIIV - vanlig men unik

Jobbigt att natten inte var något bra :( Hoppas den här natten blir bättre!

2012-02-18 @ 13:59:52
URL: http://liivahliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0