Fruktansvärda smärtor och varning för åska

God förmiddag!
 
Sov ca 2 timmar inatt, resten har jag legat och stirrat ut mot på molnen. Hatar min rädlsa för åska, speciellt när jag är här ute. Det är skit jobbigt att behöva känna oro för att det ska börja åska bara för dom varnat för de. Kan fortfarande inte slappna av, ändå vet jag att det är påväg bort.
 
Det var även smärtorna i kroppen som höll mig vaken. Haft fruktansvärt ont, det går inte ens beskriva i ord. Varje rörelse har vart otroligt hemska, så haft svårt att hålla tårarna tillbaks. Ska snart ska man ta alla mina mediciner som nu är upp i 5-7st på morgonon och 3-5 på kvällen + att imorgon börjar jag med injektionerna igen.  Bäst jag går in och äter nu. Dom väntar säkert på mig, Kramiz<3
 
Jag vill bli av med smärtorna!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0