Hemma i stan=)

Tjo!
 
Då var man i stan igen. Mår fortfarande inget vidare men idag orkar jag iallfall vara uppe och göra nått istället för att bara ligga i sängen som ett kolli. Äntligen känns det som jag är påväg att bli starkare igen. Lika stark som en björn som slåss för sit byte. Tummen upp för de!
 
Måste packa upp nu så jag kan duscha först av alla och sen vila. Gud vad jag har saknat min säng och min underbara kudde som jag måste lära mig använda för nacken skull. Gissa vem det är som lär njuta av att vara hemma??? Kramiz<3
 
Ett leende för länger livet....


Kommentarer
Figaro

Hej Jenniey, Vad roligt och se att man inte är ensam av att använder sig av mer-trafik.se

/ Figaro

Svar: hehe, är mest inne där för att hitta andra roliga bloggar att läsa, då det inte finns så mkt att göra när man går hemma. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-07-23 @ 20:04:30
URL: http://evigfilosofi.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0