Inte alltid lätt att ta rätt sovbeslut

Hatar att vara trött!!
 
Trots att jag vilat flera gånger under dagen, så somnar jag snart sittandes på stolen. Självklart vill jag allra hellst gå och sova igen men då lär jag inte kunna sova inatt. Samtidigt är jag orolig för att jag lär kollapsa av trötthet då min kropp behöver ladda batterierna för att orka. Inte lätt beslut att ta.Hur skulle du valt? Sovit nu och inte på natten eller ta risken att kollapsa? Kramiz<3
 
 Någon med Fibro & ME/CFS som har nått tips som kan fungera dessa stunder?


Kommentarer
Mikael Pajari

jag hade försökt att göra lite enkla sysslor och små vilat till en film , eller mitt favorit sätt varit med min älskling <3<3<

Svar: Ska försöka emd det min skatt<3 Längtar tills jag ligger intill dej min skatt<3
♥JèÑnIèY♥

2012-07-19 @ 18:55:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0