Livet i sängen

HEJ!
 
Det är inte längre roligt att bara ligga i sängen och stirra upp i taket och försöka låta bli att fälla en tår över hur jobbigt man egentligen tycker att livet är dessa dagar. Sova och ännu mer sova... Kan tyckas låta soft men det är inte längre skönt när man börjar få smärtor för att man legat ner för mycket.
 
Önska jag kunde trolla mig frisk/bättre igen, så jag orkar med massa äventyr och skojigheter. Hatar att känna mig så rastlös men för svag för att orka göra nått. Tur jag har min älskling som försöker muntra upp mig. Älskar min skatt<3 Kramiz på er<3
 



Kommentarer
ELIN [my way to america]

Har du instagram? :) Om du har det kan inte vi göra ett byte ? :) jag heter elinamour på instagram :)

Svar: Nej, Jag har inte instagram och inte planer på att skaffa det heller tyvärr. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-07-29 @ 21:23:51
URL: http://elinsjourney.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0