lugn kväll och lite till

Tjoho!
 
Jag och min älskling har haft en väldigt lugn kväll. Vi har mest legat och kollat på olika serie på datorn och myst såklart. Nu så ska vi göra oss klara för natten men först måste jag duscha och göra ansiktsmask.
 
Eftersom jag inte mår så bra just nu så ska jag för första gången på flera månader ta en sömntablett i natt, så får la se hur det går. Men på tisdag ska jag försöka få en tid hos någon bra läkare för att få ordning på det här med ryckningarna. Kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Skakningar/ryckningar, värk, ont i huvudet, yrsel...
 


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

Var gärna med i mina olika tävlingar :) Alla kanske inte passar dig, men någon gör absolut det. Och enda kravet är att gilla på facebook, enkelt va? :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Om länken krånglar så gå in på min blogg och kika under kategorin TÄVLINGAR. Ha en fortsatt trevlig dag!

2012-07-08 @ 14:11:41
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0