strukturerad vardag

heej!

Nu har jag precis ätit mellanmål och snart ska jag vila en halv timme. Det är faktiskt inte fören nu jag börjat inse hur schemalagda mina dagar är. Allt är inplanerat i tid och längd. Går upp, äter, duschar, fria aktiviteter, vila, nattning ungefär samma tid varje dag, vecka efter vecka. Helt musko men sant. Jag tycker det är ganska skönt, för de har gjort att jag har lättare att koppla av på kvällarna och slipper stress.

Vad tycker ni ska man ha strukturerad vardag eller inte?



Kommentarer
joanna

Med ME är det nog bra att ha struktur på så man får in viloperioder och prioriteringar som mat o dush. jag är i grunden väldigt ostrukturerad ;P... men har lär tmig efter några å rmed ME att jag måste strukturera upp så jag lägger dn elilla energi jag har på viktiga saker o vilar sen så jag inte kör slut på kroppen på "onödiga" saker... kram till dig

2012-03-08 @ 14:38:00
URL: http://joizmeds.mittspejs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0