hopplöshet!

Tunga Tankar/ord!!
 
Hur svårt att det va att förstå att en sjuk inte orkar frakta sig framåt och tillbaks 4-5 ggr/veckan. Jag kan knappt ens gå eller stå längre men inte får jag någon som helst hjälp för de utan får plåga mig tills jag stuper.
 
Jag känner inte ens någon mening med livet längre...Jag har förlorat min sista kraft. Den kraft som var min styrka som yngre. Jag vill kunna ta mig ut, inte bara sitta här inne som en fågel i en bur. Om detta är ett rop eller inte det vet jag inte men jag hoppas få HJÄLP SNART! Kramiz<3
 


Kommentarer
Joakim

:( , Försök att kämpa på vännen, och försök att hitta dendär kraften igen,så får vi hoppas att det vänder snart :(,kram

2012-11-06 @ 21:09:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0