Hela jag är i Bitar!

HEJ!
 
Ännu en jobbig dagar har äntligen tagit slut. Jag hoppas få lite sömn i natt men som det ser ut nu verkar det ganska hopplöst. smärtan är allt för kraftig för att ens kunna stå, sitta, gå, ligga. Vet inte vad jag ska ta mig till längre! Någon mer som har problem med Höfterna som har tips????
 
Har iallafall fått en ny tid hos sjukgymnasten men inte fören nästa torsdag och så länge lär jag inte stå ut som det är just nu. Pallar inte mer. Kramiz<3
 
Gått i bitar av allt!


Kommentarer
Malin

När jag har jätte ont i höften och benet brukar jag gunga mig till sömns, det funkar att somna lättare då än att bara ligga still...hoppas du mår bättre snart kram Malin

Svar: ska pröva de<3 Krmaiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-10-10 @ 22:05:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0