Hostar mig fortfarande trött

Goddag!
 
Idag är jag ett litet kolli som inte alls orkar göra så mycke. Hela bröstkorgen värker och hostar det gör jag än, tyvärr utan att få upp så mycket slem, men innan kvällen ska jag nog fått upp den stora klumpen som täppt till.
 
Orkar knappt hålla ögonen öppna ens idag. Tänkt att det kan vara så jobbigt att hosta upp lite/mkt slem. Helt sjukt ju. Jag hoppas få hjälp med detta snart för jag orkar inte ha det så här 3-4 dagar i veckan. Det måste ju finnas nått som löser upp slem bra. Kramiz<3
 


Kommentarer
Maddiie

Usch hoppas du blir bättre snart samt att du får hjälp snart! Jag hoppas du får en trevlig och fin helg trots hosta och värk <3

2012-10-12 @ 16:19:26
URL: http://maddiie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0