Arg som en varg!

Tillbaka på ruta 1!!!!

 

Jag tycker TENS-appareten lindrar ganska bra på de ställerna jag inte har så jätte ont, vilket är toppen. Men skulle behöva ha mer hjälp för att lindra dom allra svåraste smärtorna och även med att komma igång med träning, men nu tillhör jag ju inte längre någon sjukgymnast. Då hon skrev av mig därifrån???

 

Jag fattar inte varför hon gjorde så. Trodde faktiskt jag skulle få mer hjälp med att komma igång nu när jag äntligen fått diagnoser som dom faktiskt krävde förra gången. Men men jag är la för ung för att va värd hjälp. Bättre och hjälpa de äldre som snart dör!:S

 

Vänta i 6 månader på att få komma intill en sjukgymnast. kommer intill och får en TENS och en duschpall sen kastar dom ut mig därifrån igen??! Är det de som kallas vård/hjälp tillbaka till livet/vardagen??. Sjukt besviken!!!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0