Betygsättning på filmerna!

Hej hej!
 
Jag har nu tänkt betygsätta filmerna vi såg igår. Betygen sätts mellan skalan 1-5 blommor.
 
MODIG: 
Mitt betyg:

Filmen modig var bra i början och i slutet men i mitten av filmen var den seg, kändes som dom hade slut på fantasti och bara drog ut på de. Men budskapet var fint. Tror många känner igen sig i hennes situation.
 
The Lorax:
Mitt betyg:
 
Filmen lorax var en väldigt mysig, barslig men ändå rolig film och budskapet var väldigt bra.
Lätt en sån film jag skulle kunna se om och om igen och ändå inte tröttna på den.  
Paul:
Mitt betyg:
Filmen paul var ganska svårt att förstå i början men en bit in på filmen fattar man poängen och då MÅSTE man bara se klart filmen. Både spännande, rolig, fin film. Helt klart den bästa filmen vi såg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0