Dags för nya äventyr!

Godmorgon!
 
Har ni sovit gott? Jag sov sådär inatt, men det får duga tills jag kommer hem och ska sova middag. Idag ska ju jag och trixie på bilutställning, ska bli super kul. Hoppas bara vädret blir bättre än vad det är nu, så trist att vara ute när det regnar .
 
 Jag hoppas ha ork till att orka gå en liten bit men lovar inget. Alllt jag gör är bara försök till att klara det men inte säkert jag kan. Måste göra mig klar. kramiz<3
 
Kroppstatus idag: ONT i huvudet, höft, vader, rygg, nacke...Trött, slemmig i halsen.
 
En tös som älskar mössa:


Kommentarer
Maddiie

Kikar in och hoppas du får en bra dag och att vädret är med er :)

Svar: desamma<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-09-02 @ 11:33:52
URL: http://www.maddiie.blogg.se
JW

My heart saknar min lilla prinsessa!! Tomt utan henne, fast samtidigt rätt skönt :P

2012-09-02 @ 19:12:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0