En rolig dag som jag lär få lida för

Godkväll på er!!!
 
Som de flesta redan vet har jag och Wiirah vart på Balthazar idag. Där jag och hon byggde oss varsin båt som vi senare byte med varandra. Hon var så stolt och överlycklig över att få spendera egen tid med mig. Älskar att se henne så glad. Det får mig att känna mig behövd och värdefull.
 
En annan söt sak med wiirah är att hon är väldigt intresserad av klockan ändå är hon bara 3 år. Hon frågar lite då och då "vad är klockan". Nu har hon även fått en egen klocka att kolla på men än kan hon inte alla klockslag. Nu  ska jag också krypa i sängs, Kramiz<3
 
Kroppststus efter all skoj: ONT Bröstkorgen, rygg, Höft, Nacke, huvud. Slemmig i halsen. TRÖTT.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0