Hoppas på det bästa nu!


Tjoho!
 
Haft krampanfall/skakningar nu sen igår, så mår inget vidare alls i kroppen. Har försökt ta muskelavslappnade för att dämpa skakningarna något men det fungerar inte, så får helt enkelt ta upp det nu när jag ska till sjukhuset för injektion. Hoppas bara jag slipper bli inlagd eller behöva vänta allt för länge för att få hjälp. Kramiz<3
 
Kroppsatus idag: ONT magen, nacke, rygg, höften, Kramper/skakningar, Slem i halsen, TRÖTT
 
Helt slut efter alla krampanfall:


Kommentarer
Tina

Jenniey! Vill först säga dig att jag är så ledsen över att du som är så ung ska behöva drabbas av dessa sjukdomar! Jag lider själv av fibromyalgi och cfs, men läkaren jag träffade i juni är övertygad om att jag också har me. Är 49 år gammal och har barn i din ålder- haft diagnos i elva år. på senare tid har jag fått skakningar i hela kroppen, och läste här att du har det. Kan du berätta för mig vad det beror på, för mig är det helt nytt!
Må så gott du kan, fibrosyster <3

Svar: Hej! Utredning pågår varför jag får skakningar/krampanfall, har provat många olika mediciner men som tyvärr itne hjälp, så hoppas dom hittar någon lösning snart. min Husläkare ska ringa på onsdag igen och sen ska jag till min läkare på gottfries på måndag, så kasnke att jag har ett svar snart. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-09-10 @ 17:32:03
URL: http://www.personanongrata.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0