Imorgon bär det av igen

Natti natti!.
 
Jag har inte alls mått något vidare idag efter resan till och från Gbg igår ändå ska jag göra om resan redan imorgon igen. Då jag har tid på gottfries för att fixa intygen som FK behöver. VC vägra ju skriva sånt, eftersom dom är ju lite efterblivina där.
 
Att resa är jobbigare än man tror. Jag till exempel blir helt utmattad och oftast sängliggandes i 1-3 dagar efteråt. Tror mycket beror på alla intryck och ljud m.m... Jag är trots allt både ljud och ljuskänslig samt känslig för skakningar. Men jag ska klarat!!! Kramiz<3




Kommentarer
iims

Söt blogg!

Svar: tack<3
♥JèÑnIèY♥

2012-09-18 @ 15:45:11
URL: http://iims.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0