Mor o dotter kväll<3

Förlåt mamma!
 
Haft en ganska lugn kväll tillsammans med min underbara mamma. Var jätte skönt att få prata ut lite, för det senaste dagarna har vi inte kommit så bra överens men allt löser sig med lite prat.
 
Tyvärr beror mycket av våra "krig" på att jag "lastar över allt" på henne fast inte med meningen så klart.  Hon tycker även det är jobbigt att se mig plågas och hatar att känna sig så hjälplös. Det har helt enkelt blivit för mycket för henne! FÖRLÅT MAMMA! Jag älskar dig<3<3 
 
 Vi ska försöka ordna ett personligt ombud och en kontakt person till mig, så mamma ska få lite avlastning från mig, vilket hon helt klart är värd!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0