sliten men nöjd

Godkväll!
 
Är riktigt sliten nu efter dag, som ändå inte var så jätte jobbig men tydligen tillräckligt för att jag ska må dåligt i kroppen. Men trots all värk och hjärndimma är jag ändå nöjd med dagen, då jag hann fixa de som behövdes. Sen hann jag även ha roligt med wiirah även om det var sjukt smärtsamt. Imorgon blir det Äventyrsbad med tösen och som hjälp ska även min pappa med. Ska sova nu, kramiz<3
 
Kroppstatus idag: ONT i vaderna, Höft, nacke. Hjärndimma. TRÖTT
 
Bilden är tagen från berget:


Kommentarer
Maddiie

Vad roligt med äventyrsbad! Hoppas du får en fin fredag :)

Svar: hade det super bra, men är väldigt trött och har sjukt ont i höften nu. Trevlig fredag<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-09-14 @ 10:13:33
URL: http://www.maddiie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0