Betygsättning av Filmer

Tjo!
 
Jag har nu tänkt betygsätta filmerna jag kollat på idag. Betygen sätts mellan skalan 1-5 blommor.
 
Zambezia
Mitt betyg:
 
Filmen Zambezia var en härlig film på många sett. Det bästa var att det kändes som man fick lite fakta om hur fåglar flyttar samtidigt som den var rolig.
 
Draktränaren:
Mitt betyg:
 
Filmen Draktränaren har jag sett flera gånger och tycker fortfarande om den. Tänkt om det vore lika lätt att få fiender bli vän med en i verkligenheten. Uppföljare av filmen är på gång.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Pierreen

Skulle också vilja se draktränaren, ska nog göra det framöver :)

2013-04-09 @ 18:10:08
URL: http://pierreen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0