Trögare läkare finns knappast

Hej!
 
Är så otroligt trött på min läkare nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Han är ju faan korkad rent utsagt! Jag vet mer än han, så iblands känns det så onödigt att prata med honom. Tänkt så mkt energi jag skulle spara om jag hade fått vart min egna läkare. Fått så mycket strul sen jag fick han som läkare!
 
Förutom att han vägrar skriva ut läkarutlåtande och läkarintyg, så vägrar han även skriva ut mediciner i rätt dos. Utan tycker jag ska 1½ kapsel, ändå står det tydligt i bipacksedeln att kapseln ska sväljas hel. Går det ens att dela kapslar? Jag undrar allt hur han kunde få läkarexamen eller vad det nu heter. 
 
Helt slut efter denna dagen! Sängen here i come! Kramiz på er<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0