Akut behov av skor!

Godkväll!
 
Imorse när jag vakna visste jag att denna dagen skulle jag in till city för att få fotvård och bli lite bortskämd. Så det var bara att gå upp och fixa sig i ordning. Som tur hann jag med bussen även dena gången trots avspärrningar och skit på vägen dit.
 
Mina fötter älskar verkligen att bli ompysslade, knappt ingen värk i dom längre. Jag har även fått knep för att slippa få ont när jag går och det är att ha en sula i som gör att tårna får avlastning. Dock är jag i akut behov av nya skor både ballerina och vinterkängor för långa smala fötter. TIPS NÅGON??? Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Åh vilken söt blogg! <3

2013-08-29 @ 16:02:59
jasmin

Åh vilken söt blogg! <3

2013-08-29 @ 16:03:11
URL: http://stereolove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0