Finner mig själv

Godförmiddag!

Jag känner mig otroligt vilse i mig själv just nu. Det beror nog på att jag bokat upp mig för mycket och att hösten är här. Egentligen har jag inget emot hösten, den är liksom fin på sitt sätt även om det vore skönt med värme året runt. Inte för att påminna er men om ca 4 månader är det julafton sen kommer våren och sommaren på nytt. Tiden bara springer iväg! Längtar redan tills värmen kommer åter! kramiz<3
 
DENNA GLÄDJE
Denna glädje
som du föder i mitt hjärta
den är annorlunda
oförklarlig, underbar.
Mitt i det svåra finns den där
bubblar under allt besvär
en källa som ger hela kroppen liv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
En flicka som är stark

Veckans blogg är nu avslutad hos mig (: In och kolla om det var just du som vann, och om inte - glöm inte att anmäla dig till den nya omgången!

2013-08-25 @ 18:38:15
URL: http://enflickasomarstark.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0