Frågestund DEL 4

Svar:
Jag har både stora och små drömmar. Men den jag helst vill upp nå just nu är att kunna flytta hemifrån och bilda familj. Jag har även en stor dröm om att få bli frisk från alla sjukdomar. Sen har jag som många andra små drömmar om att åka utomlands eller få uppleva nått magiskt.
 
Svar:
1. Jag har ett påslakan som snuttifilt ungefär. Då täcke är för tungt att bära med sig.
2. Jag gillar att dra fingrarna mot sömmen på påslakanet.
3. Jag samlar på Änglar för de symboliserar morfar & hopp.
 
Svar:
Mitt bästa sommarminne är när jag och min kompis Amanda var i Gbg 2ggr inom en vecka. Mitt sämsta sommarminne är helt klart alla akutbesök jag fick utstå innan jag fick rätt vård.
 
Svar:
Som dom flesta vet är min morfar min största förebild, han är som en gud för mig. Han är den som visar mig den rätta vägen. Även min underbara mamma är en förebild för mig. Då hon är den som aldrig ger upp, hur tufft det än är.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0