Idag blir de äventyr

God förmiddag!
 
Idag har jag tänkt att försöka träffa en tjejkompis även om min kropp inte riktigt är som den ska. Min plan var att jag skulle klara mig utan rullis och krycka, men så som jag skakar nu så blir det nog ändå att kryckan få åka med för säkerhets skull, vill ju inte tappa balansen mitt i centrum.
 
Det är heller inte lätt att vistas bland 100tals människor när man är infektionskänslig så jag har även fått tänka igenom detta beslut noga. Men eftersom jag inte träffat någon av mina tjejkompisar på länge så känns det som jag bara måste passa på innan smittorisken blir ännu värre. Bäst jag vilar mig innan det är dags, kramiz<3
 
Kroppstatus: SMÄRTOR I Nacke, skulderblad, mage, rygg, höfter, handleder, armar. Inflammation i revbensbrosken. Skakar, snuvig, dålig balans. Ny vagel i ögat.TRÖTT.
 
En av mina favoritlåtar:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lena

Ibland mår man bra av att träffa en vän, även om man blir tröttare än trött, problemet är ju bara att man inte alltid vet på förhand HUR trött man blir. Jag har också ME/CFS, och har ännu inte lärt mig leva med det... :)

Svar: Jaa det är ju de, men samtidigt lever man ju på glädjen efteråt. Jag har lärt mig sätta vissa gränser, men långt ifrån alla. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-08-24 @ 14:52:47
URL: http://mefinland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0