Möte på en dålig dag

Tjo!
 
Var på ett möte med Folksam imorse angående min försäkringsutbetalning och vi tycks ha löst de så nu får vi se om dom klarar av att sluföra ärendet om en månad. Måste även försöka ringa trygghansa och bråka lite med dom igen. Dom är dessvärre mycket svårare att ha å göra med, så vi får la se hur det går med det. 
 
I övrigt har jag inte mått något vidare i kroppen. Balansrubbningar som göra mig irriterad, smärtor som stålar och krampar hejvilt i kroppen. Jag vet nog vad som är på gång. Den fruktansvärda "Lingonveckan". Jag hoppas dock jag slipper få den innan tisdag nästa vecka. Nu ska jag mysa ner mig i soffan, kramiz<3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
nathalie

Hej jätte fin blogg kolla gärna in min! :)
kram nathalie

2013-08-30 @ 13:10:07
URL: http://www.nattstad.se/nattchii


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0