Återblick av Året del 1

Hej!  

Detta år har vart både spännande men även väldigt tufft eller ordagrant Fruktansvärt tufft. Alla Infektioner som tagit kål på mig framför allt den jag åkte på juli/augusti som ställde till de för njurarna och för min redan svaga kropp. Den långa återhämtningen och rehabilitering för att hitta tillbaka till vardagen, ändå är jag inte helt bra än.
Men året har även fört med sig bra saker. Jag hann åka till GBG 3 gånger varav 2 med världens bästa kompis. Då shoppa jag loss ordentligt och har nästan bytt upp min garderob helt. Vilket känns underbart för jag har haft mycket kläder som jag aldrig växt ur men som börja bli slitna.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0