Min jul blev allt annat än bra

Hej!
 
Natten mellan söndag och måndag börja magen krångla. Sen blev allt bara värre och behöllt inte nått på flera timmar men tillslut kunde jag behålla lite vätskersättning och te, liten bit nybakat bröd under måndagskvällen.
 
Igår mådde jag visserligen bättre men kroppen var otroligt trött så orka inte vara uppe mer än korta perioder för att försöka få i mig näring. Så det blev inget julfirade för min del. Men jag fick öppna julklapparna på kvällen och även i morse. Så nöjd ändå speciellt att jag mår bättre trots mensvärken.  Finns inget värre än skräcken att inte kunna behålla mat/näring. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Christine

Krya stackarn!! Synd att julen inte blev så härlig!
Men du har en väldigt bra blogg!

2013-12-25 @ 19:24:33
URL: http://chrjs.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0