Upp och ner IGEN?!

Hej på er!
 
Jag hade en del jag tänkte skriva om, men har fruktansvärt ont i händer/fingrarna nu så det får bli när jag fått tillbaka kraften igen. Behandlingen på sjukhuset idag gick jätte bra och det var super skönt att få lätta hjärtat lite om allt som hände under julen. Nu ska jag vila lite, min magen har ju börjat strula igen. Undra om det kan vara nån av medicinerna eller om det är matallergi som gör att magen gör som den vill?! kramiz<3
 
Kroppstaus: Smärtor i händer/fingrar, rygg, nacke. Magen krånglar väldigt mkt. Trötthet, lätt illmående.
 
Denna låt passar in på mig just nu. Han är en grymt bra artist:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0