En "Måste-dag"

Hej!
 
För andra natten i rad sov jag ganska bra men ändå vaknar jag upp med tunga ögonlock som bara vill hållas stängda. Som tur är jag ledig från allt som har med sjukhus och göra, så idag kommer det bli en "lugn" dag.
 
Vad jag tänkt hitta på under dagen vet jag inte riktigt än, för jag har ju några "MÅSTEN" som ska göras, bla. duscha, göra rent sår, gå igenom medicinlådan och städa. Lika bra att sätta igång så man får fritid innan det blir mörkt. Kramiz<3

Kroppstatus idag: Stel i nacken, sträckning i ryggen, vaderna krampar. mkt slem i halsen, hosta. Trötter.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maddiie

Tittar in och önskar dig en fin fredag :)

2013-01-25 @ 12:37:49
URL: http://maddiie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0