Stillsam Film & vilodag

Hej!
 
Idag är det en tuff dag för både mig och pappa. Jag har värk i kroppen och är väldigt hängig pga infektionen som jag fått igen och pappa har jobbig värk i benet. Så det kommer bli en väldigt stillsam dag. Jag ska se filmer och kanske pärla eller virka senare sen om jag har ork över. Ska vila en stund nu, kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i kroppen, Muskelsvag, yrsel, dålig balans, trött.
 
Barnen kommer på en snabbvisit idag, så jag saknat dom:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
qat

Har läst din blogg ett tag, men aldrig kommenterat. Tänkte bara säga att jag är SÅ imponerad av din styrka. Du kanske inte alltid känner dig stark, men jag lovar - du är vansinnigt stark! :)
Håller alla tummar jag kan hitta för dig!

Förresten... Hur många barn har du? :)

Svar: Tack så jätte mkt, det värmer att få höra sånt<3
Jag har 3 systerbarn som gärna kommer på besök hemma hos mig och min familjen.

Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-01-29 @ 16:30:24
URL: http://softkitty.bloggplatsen.se
Anna

Känner igen det där med imunförsvaret, har också fibromyalgi och har ständiga infektioner. Jobbar dessutom på dagis så vinterhalvåret är ett helsike!
Ligger just nu i maginfluensa.
Krya på dig

Svar: Ja usch... det är jobbigt att aldrig få känna sig helt frisk hur mkt man än försöker.dagis, skola och shoppingcenter m.m... är ju inte det bästa platserna för oss med dåligt immunförsvar. Men ibland måste man ju ta riskerna.

Usch hoppas du snart mår bättre.

Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-01-29 @ 16:33:54
URL: http://annasklagomur.devote.se/
Anna M

Älskar din blog! :)

2013-01-29 @ 20:49:03
URL: http://mallards.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0