Jag Kämpar på!....

Hej på er!
 
Just nu befinner jag mig på sjukhuset för veckans första behandling. Känns piss att helgen gick så fort men lika bra jag vänjer mig för när pappa kommer hem kommer jag inte ha mycket helg.(Lovat mamma att hjälpa till så mkt jag kan)
 
Min underbara sköterska ska även försöka fixa så min läkare kommer hit angående mina luftrör/lungproblem som jag haft de senaste tiden. Hon är lite oroad över hur jag låter, men hitills har jag ju överlevt, så det är nog ingen fara. Ska vile lite nu man blir så trött av att anstränga sig. Kramiz<3
 
Kroppstatus: ONT i bröstkorgen, nacken, axlar, höft, benen, handleder. Hosta, massa slem, Magen krånglar extremt, Trött.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Alice

Vilken otroligt härlig blogg du har! Kämpa på!

2013-01-21 @ 20:11:26
URL: http://babyklegg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0