Magiskt ögonblick

Älskar dig pappa<3

Tänk er ett lite barn som plötsligt får syn på sin favorit släkting och bara rusar fram med ett leende. Det var precis det min underbara far gjorde idag han sprang/hoppa sig fram med ett leende på läpparna så fort han fick syn på oss.
 
Det var så vackert att jag nästa fällde en tår, de var så länge sen jag såg den lyckan i honom. Längtar tills han kommer hem, är så sjukt tomt utan honom här hemma.  Kramiz<3

Hoppas du får komma hem snart pappa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
elin

Nu har helgens blogg kommit upp! Gå in på min blogg och kolla om det blev du! Hoppas du haft en bra dag! :)

2013-01-20 @ 23:39:11
URL: http://ceags.blogg.se/
Jw

Hade han igår med då vi var uppe hos han.... Iah var dock lite rädd för vara hos morfar för hon gillar inte sjukhus...

Svar: =) aww va go hon är...
♥JèÑnIèY♥

2013-01-21 @ 13:44:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0