Nervöst rehabbesök....

Godmorgon!
 
Nu har jag precis slängt i mig lite frukost ooch ska snart bege mig till rehab för att försöka komma på en lösning på promblemen men inte det lättaste med någon som knappt vill lyssna på en trots att det är jag som är sjuk. Visst det är jätte bra att hon kan lite om Fibromyalgi men mina andra sjukdomar då. Man kan ju ha fler än EN.
 
Detta är sista gången jag ger henne chansen till att förbättra sig. Jag går inte med på att någon kör slut på mig som inte ens fattar hur det är att vara kronisk obotlig sjuk gånger 3. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maddiie

Men usch hoppas hon lyssnar på dig i dag! Annars så hoppas jag på att du får en som lyssnar på dig och jobbar för att du ska må bättre.

Svar: Det gick faktiskt väldigt bra. Tror hon tänkt efter lite nu att jag faktisk har mer än bara en sjukdom. Var så skönt att äntligen gå därifrån med ett leende.
Hoppas du får en fin dag, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-01-22 @ 11:29:33
URL: http://maddiie.blogg.se
Maddiie

Sv: Åh vad skönt!
Tack så mkt :)

2013-01-22 @ 12:17:26
URL: http://maddiie.blogg.se
ullie

usch då inte kul .. hoppas allt gick bra jobbigt sånt där ..

hoppas veckan startat bra? Här e ok bara trött redan i början av veckan hihih kram

Svar: jodå det gick väldigt bra idag faktiskt:) Hon kanske har läst på lite mer nu;)
Synd och klaga min pappa kom ju hem idag:D Hehe, det är nästan typiskt, men tror mycket av min trötthet beror på kylan ute med.

hoppas du får en fin vecka. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-01-22 @ 20:18:24
URL: http://weberskold.blogg.se
Leg&Sofia

Hej finis!
Hur har din dag varit? :) Fin blogg btw!
Kram Leg.

2013-01-22 @ 20:38:36
URL: http://twogirlies.blogg.se
tina

Hej. Måste fråga, var går du på spa. Ligga på varma stenar lät som något för min värk. Kram

Svar: Hej! Jag brukar åka till Arena skövde "Aqua Vitalis". Det är väldigt skönt att bara ligga och koppla av. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-01-22 @ 22:49:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0