Vem bär egentligen ansvaret?

"Frågor utan svar..." (Tankar inom mig)
 
Känner mig för tillfälligt otroligt hjälplös. Jag är 20 år! Vill kunna få leva ett värdigt liv utanför hemmet och som levande och inte som ett kolli i en säng men tydligen har jag inte rätt till de! Utan får invänta min egna död för att få känna mig hel igen!
 
Vem bär då ansvaret för att det fått gå så här långt?? Det känns som det är mitt egna fel men jag har trots allt bett om hjälp inom vården gång på gång men i stort sätt blivit nekad eller ignorerad. "Som ung kan man tydligen inte var/bli sjuk", vem faan kom på en så dum ursäkt ens??
 
Att se/känna sig själv bara bli sämre å sämre från att vart en aktiv människa...Går inte beskriva i ord! Tänkt då hur mina närstående känner!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0