Första doppet

Heej på er!
 
Jag har idag tagit mitt första dopp för i år, vilket var jätte roligt och skönt. Nu känns det verkligen som sommar för mig. Det enda som fattas nu är min älskling vid min sida och att smärtorna ska lugna ner sig.
 
Även lilla trixiebelle tog sig ett litet dopp i sjön, trots att hon var rädd. Men så länge hon fick sitta i min famn så gick det jätte bra, till och med så bra att hon knappt ville gå upp trots att det blåste väldigt kallt när man var blött. Så sött! Nu ska jag krypa till sängs, då en ny dag med nya äventyr väntas imorgon. Kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i revben, rygg, axlar, nacke, fingrarna. svår syndimma, sömnig.
 
Påväg till stranden:
T hade en jobbig natt med mardrömmar, så hon slockna intill mig i morse:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0