Jag ler om jag vill!

En liten tanke!

Bara för jag är "OSYNLIG" sjuk, är det inte samma sak som jag är frisk. Jag ler även om jag mår skit i kroppen, jag ler för de leendet jag får tillbaks ger mig kraft att kämpa vidare. Jag har rätt att klä upp mig, le och vara glad även om min kropp är sjuk på insidan. Så säg aldrig till någon som har ME/CFS, Fibromaylgi eller någon annan Osynlig sjukdom "Ryck upp dig du bara överdriver" eller "Du ser inte sjuk ut"  Du vet inte hur min kropp mår för den enda som vet det är JAG SJÄLV! Kramiz<3
 
Vi är sjuka, fast det inte syns,
Vi är rädda, fast det inte syns.
Vi är starka, fast det inte syns,
Vi är människor precis som ni!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Figaro

Det är väll just det som är problemet;
Att ingen annan kan veta hur just du känner dig,
hur man tänker och mår.
Hela vår värld hade varit en bättre plats
att leva i om det fanns mer förståelse för varandra.

/ Figaro.

2013-07-21 @ 22:00:25
URL: http://evigfilosofi.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0