Vilken underbar dag!

TJO!!!
 
Jag tror mina tårar jag hade igårkväll behövdes för idag känner jag mig betydligt mycket starkare. Haft ett glatt leende hela dagen och känner mig fri på nått konstigt sätt, kanske är det för att jag har underbara vänner omkring mig som finns där oavsett vad eller när man behöver prata.
 
Även vart iväg i Gbg idag för lite shopping och avkoppling, fick äntligen tag på en någorlunda fin plånbok och sen pärlor och lite annat smått o gott. Visst jag kommer få bakslag efter resan, men jag måste nog säga att det är de värt, för min dag hade inte kunnat bli bättre. Nu ska jag spendera lite tid med lill tösen innan hon ska nattas. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Det brukar hjälpa att lipa en skvätt ;) man mår förvånansvärt bättre oftast av att släpps ut alla känslor :)

2013-07-07 @ 21:19:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0