Ännu en dag är slut

Godkväll!
 
Idag har jag mest vart med pappa. Jag satt bla kolla på medan han var på gymmet, kolla å kolla jag satt i min egna lilla värld undertiden, så tiden gick sjukt fort. Jag har även hunnit inför skaffat lite "Gott och blandat" från apoteket. Så jag har faktiskt gjort en hel del idag trots att jag vart väldigt trött/utmattad och tagen efter helgen.
 Nu ska jag stänga av datorn och gosa ner mig i nytvättade sängkläder. Kramiz<3
 
Prickarna i ansiktet är nattkrämen ACO SPOTLESS- Overnight Spot Treatment.
Mer om den serien finns i inlägget HÄR!
(På bilden överdrev jag lite med krämen, var trött så orka inte leta finnar.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0