Äntligen fick jag dom!

Hej!
 
Var så trött efter mötet med arbetsterapeuten igår så orka inte blogga om dom nya handledsstöden jag fått.
 
Det hela börja med att vi gick igenom läxan jag hade tills igår (att ringa minst 2 samtal), sen börja vi prata om handlederna och då gick hon och hämta olika modeller, så jag kunde prova ut en bekväm. Jag fastna direkt för dom korta utan skena för dom skavde/klia inte så som dom andra gjorde.
 
Är känslig mot sömmar och vissa material, så måste kolla noga innan jag köper allt från kläder, sängkläder m.m... Super nöjd över att jag äntligen fått nya handledsstöd som sitter bra!
 
Läxa till nästa gång: Träna med leran jag fått minst 1-2 min + se till så tumknogarna inte sjunker ner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0